Hercegnős és egyéb versek

sze

2009

Amíg alszol

Szemeidre lehelek egy csókot,
Csak, hogy álmod csodaszép legyen.
"Jó éjt!" Súgok százezernyi bókot,
Csak hogy érezd, mennyit érsz nekem.

Ajkaidat simogatom lágyan,
Hogy édesen aludj, csendesen.
Csókolnálak, csak ennyi a vágyam.
Nem szabad. Csak nézlek kedvesen.

Átölellek, amikor már alszol.
Hogy tudd, soha nem vagy egyedül.
Nappal szívem szerelmével harcol,
De éjjel csak hozzád menekül.

Dúdolok, hogy védjelek a zajtól.
Hogy ne halld a külvilág neszét.
Simogatlak csendben, amíg alszol,
Mint anya az alvó gyermekét.

És majd reggel, amikor felébredsz
Nem leszek ott, ha nyitod szemed
Hogy ott voltam, nem tudod, csak érzed,
Hogy lélekben ott vagyok veled.

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnok.blog.hu/api/trackback/id/tr901357060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hercegnős és egyéb versek

Versek mindenről. Kezdetben csak hercegnős verseket akartam írni a blogba, de azt hiszem több témában is fogok ide verseket feltenni. Mivel több oldalon láttam néhány versem, ami meglepett, arra kérek mindenkit, aki esetleg szeretné az oldalára kitenni őket, hogy előtte legalább egy e-mailt küldjön. Köszönöm:)

Friss topikok

süti beállítások módosítása