Hercegnős és egyéb versek

aug

2009

Beköszönés

Több, mint egy éve kezdtem el ezeket a verseket blogba lejegyezni. Kezdetben a freebloggal próbálkoztam, de úgy érzem, ennyi idő után kell egy kis változás. Vagy nagy változás. Így jutottam arra az elhatározásra, hogy költözöm. Hogy miért éppen a blog.hu-ra? Mert már vezettem itt blogot (többet is) és előzőleg több helyen is csináltam blogot, hogy megtudjam melyik a leginkább nekem való. Így döntöttem a blog.hu-nál.

A mai nap folyamán le is tudom az átköltöztetést. Nem sok versről van azó, így nem lesz nehéz feladat.

Üdvözlök minden erre tévedőt és mindenkinek szép napot/estét (attól függ éppen mi van:) )

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnok.blog.hu/api/trackback/id/tr141308629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hercegnős és egyéb versek

Versek mindenről. Kezdetben csak hercegnős verseket akartam írni a blogba, de azt hiszem több témában is fogok ide verseket feltenni. Mivel több oldalon láttam néhány versem, ami meglepett, arra kérek mindenkit, aki esetleg szeretné az oldalára kitenni őket, hogy előtte legalább egy e-mailt küldjön. Köszönöm:)

Friss topikok

süti beállítások módosítása