Hercegnős és egyéb versek

sze

2009

Álarc

Jó lett volna...olyan szép lett volna.
Karjaidban ébredni megint.
De nem sírok, ne lásd meg a könnyem,
Kezem csupán szótlanul legyint.

És, ha szólsz, hogy mennyire sajnálod.
-Ugyan, ne tedd!- ennyit felelek.
Mondok talán még valami bölcset,
És utána feléd nevetek.

De csak játék, ez csupán egy álca.
Mert ha jobban szemügyre veszel
Hogyha majd a mosoly mögé nézel
Egy kis jelre figyelmes leszel.

Észreveszed, hogy mikor legyintek
Nem nézek rád, én nem ismerek.
És hallod majd, hogy elcsuklik hangom,
Ha egy kérdésedre felelek.

És majd érzed, hogy nyomaszt a légkör,
Hogy telepszik rám a fájdalom.
S tudd majd, akkor: nem haragszom én Rád.
Csak, hogy így lett, kicsit fájlalom.

És majd hallod, hogy a néma csendben
Milliónyi panaszom vegyül.
S gyanús lesz majd, még akkor is, hidd el,
Ha mosolygok rendületlenül.

Mert a mosoly más lesz már mint régen.
Görcsösen az ajkamra feszül.
És nevetek, hogy neked ne fájjon
Az, hogy közben sírok legbelül.

S ha érzed is a jeleket rajtam,
Én akkor is mosolyom adom.
S ha kérdeznéd: -Tényleg nem fáj semmi?-
Hogyha fáj is, simán tagadom.

Csak a szemem, az nem tud hazudni.
Bármit mondjon is neked a száj.
Szememet, ha ellepik a könnyek
Tudni fogod, hogy ez néha fáj.

Mert amikor rád mosolyog ajkam,
Tekintetem tompa ködbe vész,
S talán a könny sosem születhet meg,
Tudod, mir
ől szól ez az egész.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnok.blog.hu/api/trackback/id/tr91376979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hercegnős és egyéb versek

Versek mindenről. Kezdetben csak hercegnős verseket akartam írni a blogba, de azt hiszem több témában is fogok ide verseket feltenni. Mivel több oldalon láttam néhány versem, ami meglepett, arra kérek mindenkit, aki esetleg szeretné az oldalára kitenni őket, hogy előtte legalább egy e-mailt küldjön. Köszönöm:)

Friss topikok

süti beállítások módosítása