Hercegnős és egyéb versek

aug

2009

Valami mély gyász

Valami mély gyásztól csendes most a lelkem.
Valami tán meghalt, pont mikor megleltem.
Egy pár napig élt csak, vagy csak pár óráig?
Pár perc... születéstől pár perc a halálig.

Valami mély gyásztól könnyes most a szemem.
Valami szép történt, vagy csak elképzelem?
Megtörtént-e vajon? Élhetett-e végül?
Valami mély gyász csak... ez maradt emlékül.

Valami mély gyásztól remeg meg az ajkam.
Nincs pedig ezer seb, csupán egy van rajtam.
És az sem olyan mély, a felszínen éget.
Valami mély gyász csak... ez jelzi a véget.

Gyászolni csak az tud, ki szeretett egyszer.
Fáj, ha elhagy minket a szeretett ember.
Valami mély gyásszal búcsúzom el Tőled.
S gyászolom, hogy többet nem kaptam belőled.

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnok.blog.hu/api/trackback/id/tr661316242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hercegnős és egyéb versek

Versek mindenről. Kezdetben csak hercegnős verseket akartam írni a blogba, de azt hiszem több témában is fogok ide verseket feltenni. Mivel több oldalon láttam néhány versem, ami meglepett, arra kérek mindenkit, aki esetleg szeretné az oldalára kitenni őket, hogy előtte legalább egy e-mailt küldjön. Köszönöm:)

Friss topikok

süti beállítások módosítása