Hercegnős és egyéb versek

aug

2009

Tizennegyedik rész

Liliána csalódása

 

Liliána nem megy vissza, nem tartotta meg szavát.

Meglelte már boldogságát, s rajongva karolta át.

Elhalmozta csókjaival és minden mást feledett.

Minden percben csak rá gondolt. Arra, akit szeretett.

 

És a férfi azt hazudta, hogy szerelmes lett belé.

Hazug szeme tűzben égett, úgy fordult a lány felé.

S Liliána minden nappal szerelmesebb lett szegény.

Érzései, mint a napfény, ragyogtak lelke egén.

 

És kedvese áltatta csak, ígért annyi szépet.

Mindent megkapott a lánytól, s mégis félrelépett.

A szerelmes Liliána ebből mit se sejtette,

Mert a fiú minden jelet gondosan elrejtett.

 

De egy napon kopogtattak, és ott állt egy barna lány.

Pocakja nagy. Terhes lehet, négy- öt hónapja talán.

-Kit keresel? -kérdi tőle, s kíváncsian nézi őt.

-Olyan szép vagy. Mondd szerelmed hogy tarthatott szeretőt?

 

Liliána nem értette a terhes lány szavait.

Egyre csak az ajtót nézte, mintha várna valakit.

-Mégsem beszélt neked rólam? Nemcsak hazug, gyáva is?

Mért hittem, hogy elmondja majd? Amit mond az mind hamis.

 

-Kiről beszélsz? Nem értelek. Mondd, ki hazudott neked?

-Tudod te, csak félsz elhinni, hiszen nagyon szereted.

De ez most már úgyse számít, hisz ő téged nem szeret.

-Hazudsz! De hisz nem ismerlek! Miért hinnék hát neked?

 

- Nézz rám! Itt van ez a gyerek, s apja csakis ő lehet.

Feleségül fog hát venni, hiszen mást már nem tehet.

Több szeretője van neki. Tudom, hiszen ismerem.

S hidd el sosem mennék hozzá, ha nem lenne szégyenem.

 

Te még megmenekülsz tőle. Még időben. Higgy nekem.

Nekem vele kell majd élnem, mert itt lesz a gyerekem.

De tudom, hogy nagy boldogság nekem itt már nem terem

De gyerekem felnevelni egyedül én nem merem.

 

S magamra már szégyent hoztam, családomra nem lehet.

Kívánok, hogy tőle távol élj egy boldog életet.

Olyat, ami nekem nem lesz. Ami rám vár: szenvedés

De családom kényszerít és kár, minden ellenkezés.

 

Én költözöm a helyedre, és te elmégy csendesen.

Ajtó nyílik, Lili szalad: -Ki ez a nő, kedvesem?

És a férfi nem tagadta azt, amit a nő mesélt,

S Liliána elment onnan, boldogságot nem remélt.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnok.blog.hu/api/trackback/id/tr471308664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hercegnős és egyéb versek

Versek mindenről. Kezdetben csak hercegnős verseket akartam írni a blogba, de azt hiszem több témában is fogok ide verseket feltenni. Mivel több oldalon láttam néhány versem, ami meglepett, arra kérek mindenkit, aki esetleg szeretné az oldalára kitenni őket, hogy előtte legalább egy e-mailt küldjön. Köszönöm:)

Friss topikok

süti beállítások módosítása